Výlet přes Ochoz do Mariánského údolí

27.08.2008 19:34

Dnes po obídku nastal u nás doma povědomý ruch - jak se balí batůžek, znamená to jediné - půjde se na velkou (rozumějte prochajdu, ne kakat :o)). A protože panička balila i košík, začalo mi být jasné, že výlet je na spadnutí. Vyzvedla nás teta Romča s Berinkou a odhalila nám dnešní trasu. Jedním autem sjedeme do Ochozu, projdeme dáááleko k rybníkům do Mariánského údolí, odtud se vyvezeme autobusem až k nám před barák a naším autem zajedeme pro jejich, které zůstane v Ochozu :o) No trošku zamotanější, ale paničky to chápaly a nám s Berískem to bylo jedno. A tak se jelo. Hned kousek od startu jsme potkaly 14 měsíčního klučinu Viszlu a to bylo něco na mě! Takový bláznění už jsem dlouho nezažila, byl totiž stejně prdlej jako já. Bohužel to bylo uprostřed lesa a tak panička sice fotila, ale nic z toho není.

Po asi 20 minutách zběsilého lítání jsme se rozloučily a pokračovaly naším směrem dál. S Berinkou jsme svědomitě doplňovaly tekutiny v potůčku a vzájemně jsme se hecovaly k honící akci. Najednou ale les končil a my došly do "civilizace". A to rovnou k hospůdce, kde mají i ohrádku s kozenkama, u kterých nás paničky nutily pózovat. Já jsem alespoň dostala pár výcvikových lekcí.

Po focení jsme se opět vydaly na cestu.  A to zase lesíkem. Teta Romča vytáhla z batůžku frisbíčko a my měly o zábavu postáráno. Bojovaly jsme o něj s takovým zápalem, že trhající se stehy byly slyšet na pár metrů.  Po takovém boji bylo ale nutné si odpočinout a taky se trošinku zchladit. A co je na to nejlepší? Jasněěě!!! Zmrzlinka. Panička hamounka mi ale vlastní nekoupila a tak jsme se musely podělit o jednoho ledňáka.

Teta Romča vytáhla z batůžku psí dobrůtky a tak jsme si s Beruškou daly ještě hrtánky. A taky mi tetička nejhodnější přinesla rybičky a kostičky, a já jí tímto ještě jednou móóóóc děkuju!!! Máš u mě hubanca, toho slintacího, co umím dávat jenom já :o)

Po tom, co jsme se všechny občerstvily, jsme vyrazily na poslední úsek naší cesty. Ta vedle kolem rybníků a to bylo něco na mě. Při první příležitosti jsem skočila do vodičky a plavala jak zběsilá. Berince se dnes do vodičky nechtělo a tak jsme se po chvilce zvedly k odchodu.

Kolem rybníků byla spousta lidí a taky pejsků a tak jsem se ještě prolítala. Pak už jsme dorazily k autobusové zastávce, dostaly na čumáky košíky a jelo se. Dnes bylo v autobuse celkem prázdno, takže jsme zabraly místo pro kočárky a nechaly se vyvézt.

Pak už nás paničky jen naložily do auta, zajely jsme do Ochozu pro tetino auto a tam jsme se rozloučily. Po cestě zpátky už jsem spala, probudila jsem se jen díky vidině plné misky. Napapaná a spokojená jsem ulehla ke spánku. Dobrou!!!

PS: Děkujeme moc naší nejlepší tetě, že nám plánuje tak skvělý výlety, že nám umí ve všem poradit a že ji prostě máme! A Beríska samozřejmě taky!!!

Zbytek fotek: www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/13._mesic

—————

Zpět