Tak jde čas...

14.03.2010 17:00

Halóóó, halóóó! Hlásíme se vám zpátky - nebojte se o nás nic, jsme zdravé a veselé :-) Panička jen pořád chodí do všelijakých divných cvičáků, kde učí dvojnožce štěkat, teda vlastně mluvit, po anglicku, tak nemá tolik času, aby naše společné štastné chvilky sdílela i s vámi na netu.

Zima se nám přehoupla, že by ale dlouhá a tuhá, ale mě - Afričance - to vůůůbec nevadilo. O to víc jsem musela lítat, hrozilo, že mi nožičky přimrznou k zemi. Na víkendy jsme jezdily ke starouškům do Otnic, kde se stejně lítá nejlíp. Jednou za náma přijela Lajduška a parádně jsme se vyblbly na políčkách. Teta nám udělala spoustu krásných foteček. Děkujemééé.

Věčným lítáním ve sněhu jsem si taky zvládla pěkně dorasovat nožičky, bebínka se nechtěla hojit, ač jsem dělala co jsem mohla a celou dobu, co jsem byla sama doma jsem o packy pečovala vlastním jazýčkem :o)  Vůbec nechápu, proč se panička pokaždé tak rozčilovala! Já to myslela dobře. Tady se prostě jeden nezavděčí. Naštěstí jsme snížku už definitivně zamávaly (snad!) a nožky se pak zhojily v cuku letu.

V únoru a březnu to paničce a tetě Sašce tak krásně vycházelo, že jsme třeba i několikrat v týdnu mohly podniknout společnou prochajdu. To bylo radosti!!! Zapomněly jsme s Haňouskem, že už jsme skoro dospělé fenečky a lítaly, kousaly a provokovaly se jako malá štěňátka. Po dvou hodinách takové honičky jsme vždycky rády nastoupily do auta, nalepily se na sebe a usínaly už po cestě domů. Tetička ještě nelenila a při našich hrátkách fotila o sto šest a tak máme krásnou galerku i s prvním jarním sluničkem.

Teď už jen doufáme, že začne být čím dál tepleji a sluníčko bude hřát každý den. To se pak lítá o to lépe.

Děkujeme moc holkám za foto a hlavně společné venčení!  www.ridgebackhoney.estranky.cz

 

Dvě galerky s fotkama, které jsme shromáždily během zimy:

www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/30._mesic/

www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/31._mesic

—————

Zpět