Nedělní výletování s Honey

17.06.2009 18:31

V neděli ráno jsme se jako obvykle sešly s Haňouskem a tetou Saškou na procházce. Nebe bylo až kýčovitě modré a tak si paničky čím dál víc pohrávaly s myšlenkou, že bychom mohly odpoledne něco podniknout. My s paničkou se chystaly ke starouškům, k mému milovanému rybníčku. A tak teta Saška nelenila, přemluvila strejdu Romču, naložili Honeynku, hned potom nás a jelo se!

Já jsem podle zavedené tradice celou cestu stála :o)  Asi po 15 min jsme byli na místě. U rybníčku nikdo nebyl a tak jsme se po krátkém přemlouvání vrhly do vody. Mně se ale moc plavat nechtělo, raději jsem zkoumala okolí. Našla jsem super lákavou díru a vztekle jsem hrabala asi 15 minut. Posléze jsem do toho namočila i Haňouska. Za chvíli jsme obě vypadaly jako prasátka.

Protože jsme nechtěly plavat, a taky se u rybníčku sešlo několik dalších pejsků, vydaly jsme se na prochajdu a průzkum polí. To nás stejně lákalo nejvíc. Pánečkové si šli pěkně po cestičce, zato my skákaly polem jako srnečky. Bylo vedro na padnutí a chladivá vodička se z nás brzo vypařila. Ještě že páníkům bylo taky vedro a dělali jsme přestávky na vydýchaní. Panička nám nesla vodu, ale i tak jsme si skoro šlapaly na jazyky.

Páníci zanedlouho naznali, že už jsme vyběhané dost (kde na tom byli?!) a tak jsme zamířili zpět k rybníčku. Paničku ještě stačila hryznout včelka Mája a jedna se jí schovala za tričko, tu ale bezpečně vyhnala pryč. Uvařené jsme se obě vrhly do rybníčku a s vděčností chlemtaly a chladily se.

Páníci si očvachtali nožky a jakmile jsme trošku oschly, vydali jsme se společně na cestu domů. Do pelíšku jsem padla jako pytel ho..., jak zabitá, a spala jsem s úsměvem na pyskách.

Děkujeme Honeyskovým, že s náma strávili odpo, byla to paráda a těšíme se na příště. Romčovi přibalíme nějaký chutný proviant :o)

Pár fotek:

www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/24._mesic/

 

—————

Zpět