Láska mezi stébly trávy

10.04.2010 08:57

Víkend jsme už celkem tradičně trávily u staroušků v domečku - tady se totiž úplně nejlíp vylítám. Tentokrát jsem se ale dočkala změny, a v té nejmilejší podobě - odpoledne za námi totiž přijela teta Romča s Berinkou. Rázem se ze mě stalo hopsající štěňátko, lítala jsem zprava doleva, tahala Mamku Berinku do všech koutů - jsem přece skvělá hostitelka, musela jsem ji všude provést!

Jakmile jsem se malinko uklidnila, paničky nás naložily do auta a vyjely jsme na nedaleké políčko. Daly jsme si pořádně do pacek a jednou teda málem i do čumáčku, to když nám přímo před nosem vyběhla uprostřed pole zrzavá kočka! Naštěstí (napsala bych "bohužel", ale panička mi kouká přes tlapky) jsme poslušný holky a tak jsme kočku musely nechat utéct. Po 2 hoďkách jsme všichni splavení a unavení dorazily zpět k autu. Paničky se domluvily, že si ještě dáchneme u nás na zahradě a pak teprve pojedou. Juchůůůů, to byl ale nápad. Bucly jsme na travičku a pustily se každá do svýho penisu (rozuměj: býčí struny - nejsme přece žádný masochistky a už vůbec ne hermafroditky ;o)))  Ale jakmile bylo dojezeno, byl čas začít pořádně řádit. A tak jsem zkusila Mamku vyprovokovat...

Mela na sebe nenechala dlouho čekat. Zubiska cvakaly, slinty lítaly, packy mlátily a mě najednou napadlo, ze bych mohla vyzkoušet... Honeynčinu metóóódu! Pořádně chytnou za krček a tahat co to dá. Proč se mají posmívat jen mě, že mám krk samou dírku. A tak jsem chvilku promýšlela, kde bych se asi tak parádně zakousla, až tu náhle - nakrčená kůžička na Berinčine krčku jako by si o to sama říkala! Packou jsem si pojistila, aby se Mamka nepohla a pak už jsem neváhala - HRYYYZ !!!!

Ajajajajajaj !!! Tohle jsem asi neměla! Mamka se v tu ránu rozzuřila jako tygřisko a pochvala mě teda rozhodně nečekala! A tak jsem zkusila tu poslední naději - hrát mrtvýho brouka!

Zabralo to! Mamka se nechala usmířit a všechno zlý bylo zas zapomenuto. Panička nám pak našla tenisák a taky kousek dřeva, ale to jsme se zas nemohly dohodnout, s čím si budeme vlastně hrát a každá jsme chtěly jen to svoje. Teta Romča se snažila nás navnadit jen na jednu hračku, ale větší sranda byla hledat vždycky tu druhou :o) Ale nakonec jsme se chvilinku tahaly o klaciček, to aby měly paničky radost.

Protože moje panička se snažila udělat nějaký fotečky, tak veškerá aktivita byla na tetě, ale to nám vůbec nevadilo, protože nám vymýšlela samý blbinky. Byla jsem tááák šťastná, že tam jsou s náma. Berinka se vyhřívala na sluníčku a já jsem jí každou chvilku chodila připomínat, jak móóóc ji mám ráda! (ten jazyk je prosím můj ;o)))

Nakonec se ale holky stejně musely vydat na cestu domů. Zkoušela jsem sice psí kusy, abych je u nás ještě zdržela, ale nedalo se nic dělat.

A tak nám nezbývá než doufat, že zase brzo přijedou!!!

Děkujem moc, kočky, že jste dorazily - byl to prostě paráda den!!!

Všechny fotky z řádění a láskyplných projevů našich holek tady:

www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/32._mesic
________

—————

Zpět