Jak jsem slavila narozeniny

07.07.2008 13:40

Jak už to tak bývá, čas letí a letí, rok se s rokem sešel a já slavila v neděli 6.7.2007 své 1. narozeniny. Hned z rána jsem si vystřihla prochajdu s mým skvělým kamarádem Kukim. Pak jsme se s paničkou rozjely do nového domečku mých "starých" pánečků. Protože jsem byla už moooc nedočkavá, co dostanu, potřásla mi panička pravicí a konečně se chopila rozdělování dárečků. Prý mi je bude dávkovat, protože bych se jinak posr... ale i tak jsem dostala obrovitánskou kost! 

 

No to vám byla dobrota! Olizovala jsem se až za ušima a v duchu doufala, že ty narozeniny, nebo jak tomu říkají, budu mít od teď už každý den. Panička mi pak připravila ten nejlepší program - koupačku ve vodičce! Já jsem totiž napůl pes a napůl vodouch obecný. Vydali jsme se tedy k rybníčku. A copak tam na mě čekalo? Další dáreček - kačenky!!! 

Ale nebojte, nejsem žádný vrahoun, a i když ze mě teď dělají to "bojové" plemeno, neublížila bych ani mouše. Kačenky jsem tedy nechala spokojeně odplavat. Na mě čekala totiž lepší zábava. Takové šplíchání vodičky, to je teprve sranda.

 

 

Bláznila jsem ve vodě, skákala, potápěla se a taky předváděla nové akvabelí prvky.

Po úúúžasném koupání jsme si musela chviličku oddechnout, abych měla ještě sílu na ty další překvapení, co mi panička chystala.

Po mém krátkém, ale vydatném spánku jsme se vydaly na obhlídku polí. A to já tuze ráda. No představte si, všude tolik vůní, nor, dír a schovaných myšiček.

Jelikož na mé narozky nemohlo být jinak než nádherně, lítání v takovém horku mě brzy zmohlo. Stejně už byl večer a tedy čas jít spát, teda - hlídat samozřejmě! Takže dobrou, po takovémto dni se mi ani líp než skvěle usínat nebude!

(PS: Všechny fotky z tohoto parádního dne najdete na famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/Narozeninovy_den_a_dalsi/)

—————

Zpět