II. C+A Svitavy - půl na půl bilance

27.06.2009 13:50

Konečně tu byl červen a s ním i II. C+A, na který jsme se s Famulkou móóc těšily. Měly jsme co napravovat - po naší smůle v Lukové. Fame má ovšem 14 dní po hárání a umírá. Nechce chodit ven, nechce pamlsky, nechce prostě nic a nikoho. Trošku jsem se tedy obávala, jestli za střapcem vůbec poběží.
Ráno nás vyzvedla Saška a Honeynka, holky se usádlily vzadu v kufru a jelo se. Bály jsme se o počasí, ale Svitavy tentokrát překvapily a nespadla ani kapička, co víc, chvilkama i vylízalo sluníčko. Brzo dorazili všichni naši kamarádi a tak nám čas příjemně ubíhal. Fame seděla nebo ležela, koukala na dráhu a naprosto v klidu sledovala, jak ostatní běhají. Nechápali jsme. S povoleným vodítkem se válela po zemi a bylo ji úplně jedno, že kousek dál je střapečééék. Na její první běh jsem ji ale tak vyburcovala a vyhecovala, že rázem zapomněla na štěňata (fiktivní), kteréá nosí pod srdcem, a začala ječet jako siréna. Řvala asi nejvíc za její život :o)  Na start se cpala strašným způsobem a tak jsem se uklidnila - nebudu muset běžet s ní :o)

Konečně jsem ji mohla vypustit. Málem si rozbila tlamičku, jak vystartovala. Makala krásně. V duchu jsem se modlila, aby nedohnala střapec, nebo aby nezklamala technika. Nic z toho se nestalo. Fame si poctivě oběhla co měla a do killu dolítla vzduchem :o)

Obě jsme to měly za sebou. Fame zcela šťastná ještě chvilku vydržela vnímat ruch kolem sebe a pak zase upadla do své letargie. Nicméně se netrápila až tak dlouho, pejskové běhali jeden za druhým a tak jsem ji za nějakou tu hodinku už zase odváděla na start - tak jooo, ona si odváděla mě :o)  Ani tentokrát se nevrátila Lukovská smůla a tak si Fame dala krásný běh. V cíli to trošku přepálila, asi si chtěla dát ještě jedno kolečko, nicméně pak zakousla střapec a mohly jsme jít.

Vůbec jsem neměla představu, jak jsme dopadly. Tentokrát běhaly všechny fenečky jako o život. A tak jsme čekaly na doběhání závodu. Protože počasí nám přálo a Pepa je nejhodnější poušťeč na světě, šli pejskové běhat párovky. Famu šla s Honey, která byla zrovinka nějaká unavená a tak nemohla všeukázat, co v ní je. Chtěly jsme ji tedy se Saškou nainspirovat magorkou Famulou. Já aspoň dostala příležitost nechat Fame běžet s košem a vyzkoušet, jak na to bude reagovat. A tak jsme stály na startu a čekaly, až se střapec rozjede.

Holky vyběhly krásně. Po pár metrech se nám všem ale zastavil dech. Fame chtěla chytnout střapec a nějak nešťastně se zamotala do lanka, udělala salto vzad a zůstala ležet s cukající nohou. Valila jsem za ní. Nohu měla omotanou pevným lanem, plus několik smyček. Hlavně ji ale držela v nepřirozeném úhlu, báli jsme se vykloubení. Když jsem ji s pomocí Sašky vymotala, měla nohu rozfiklou, že lezlo jen bílé vazivo. Magorka coursingová začala okamžitě po uvolnění nohy hledat, kde ten zatracenej střapec má a lítala na killu, kde si má jako kousnout. Tak se prostě pozná blázen :o)  Ale mě se ulevilo, že z dráhy odešla po svým. Večer jsem s ní zajela na šítí, vetka musela sešít i podkoží, protože se jí vytvořila kapsa a kůže se odtrhla od vnitřku. Spálené břicho a stehno už nám zdobí přes 2 cm vysoké strupy :o)

Nohu jsme alespoň provizorně zatáhly mašličkami z leukoplasti a zatáhly Cobanem. Velký díííík patří Vlaďce, která nejen že všechno vybavení poskytla, ale ještě úžasně ošetřovala! Díky moc, Vladi.

I když to pro Fame musel být strašný stres a asi i bolest (teď nevím, co bylo horší - fiklá noha nebo to, že nedohnala střapec),  nohu neřešila a šlo se na vyhlášení. Unavená Mášenka si lehla do trávy a čekala, co bude dál.

Musím říct, že jsem si vyhlašování ani neužila, pořád jsem přemýšlela nad naším karambolem. Každopádně, i jako těhotná matka :o), vyběhala Fame 1. MÍSTO v kategorii ADULT feny.

Pajdavou Fame jsme vysadily na bednu, ale jak už je jejím zvykem, tvářila se jako týraný pes :o)

Za chvíli jsme na bednu lezly znovu - Fame se totiž stala NEJRYCHLEJŠÍ FENOU celého coursingu. Bylo nám ctí se o bednu podělit s naším taťkou Dargem, který byl zase Nejrychlejší pes. Dargovi bylo taky ctí a celou dobu přemýšlel, jak by Famulku oprc... :o))) 

Famu cudně skláněla hlavu ještě níž než obvykle, taže ve finále vypadala jak Dargova zmenšenina. Pobraly jsme ceny a pakovaly se. Byly jsme zvědavé, kdo z rodiny byl ve finále tedy rychlejší. Nakonec byla Fame vyvolána jako ABSOLUTNÍ VÍTĚZ COURSINGU. Fame byla tak překvapená, že si pro výhru nechtěla ani jít.

Nacvakalo se pár fotek a bylo hotovo. Pobraly i předaly jsme gratulace a vydaly se na cestu domů. Já a Fame teda na cestu na veterinu. Ale ještě pořád jsme děkovaly bohu, že nemá nohu vykloubenou nebo urvanou.

Moc děkujeme všem z RR-sportu za supr trupr den, všechny krásné ceny a tak vůbec.

Děkujeme všem našim kamarádům za společnost, jste naši miláčci!

No a jako vždy moc děkuji barakudici těhotné, že se překonala a vyběhala, co se dalo. Je vidět, že jsi bojovník a srdcař!

V neposlední řadě moc děkujeme za úžasné fotky a to hlavně naší tetičce Kačence (www.lambra.ic.cz), dále www.ascot.cz a www.camill-makaboma.webnode.cz    Díííkes moc!!!

Těšíme se na poslední seriálovku, snad už jsme si veškerou smůlu vybraly a budeme si ji moct užít v klidu!!!

Všechny fotky:

www.famezkorycanskychskal.rajce.idnes.cz/24._mesic

—————

Zpět